marți, 9 aprilie 2013

Liviu Antonesei si-a anuntat demisia din Senatul Universitatii Al. I. Cuza din Iasi

Liviu Antonesei si-a anuntat demisia din Senatul Universitatii Al. I. Cuza din Iasi, din motive pe care le explica pe blogul personal.



Prin prezenta scrisoare vreau sa va anunt demisia mea din Senatul Universitatii “Al. I. Cuza”, dupa aproximativ un  an in care am adunat multa frustrare si nu putina minie. Tocmai pentru a mai potoli minia, am preferat sa amin anuntarea acestei decizii pe care am luat-o inaintea sedintei de Senat de pe luna martie. Nu am venit la sedinta cu pricina ca sa evit o reactie nepotrivita. Acum, o pot anunta in calm. Motivele care m-au condus in aceasta directie sint mai multe. Nu are sens sa le enumar pe toate, asa ca ma voi limita la evenimentele care au facut sa sara capacul.

Citeste tot textul pe antonesei.timpul.ro

Niciun comentariu: