duminică, 10 iunie 2012

Sondaj IRES: daca n-ai votat cu Nichita nu iti trec raspunsurile in grila. Asta inseamna manipularea datelor de la exit-poll?





Am fost la vot. Pe hol, o fetita cu ecuson IRES in piept m-a oprit sa ma intrebe cu cine am votat. Pentru ca nu l-am indicat pe Nichita, primul raspuns nu l-a bifat, apoi faza s-a repetat la al doilea raspuns, si al treilea... Am intrebat-o de ce nu le bifeaza. Mi-a spus ca o face dupa aceea. "Si atunci de ce ma mai intrebi? " i-am zis. Pune ce vrei tu acolo si lasa-ma sa merg acasa. Pana la urma a bifat raspunsurile de fata cu mine.
Cam asa decurge sondajul facut de cei de la IRES. Asta inseamna ca vor manipula exit-poll-ul?

UPDATE: Florin Ghetau confirma ceea ce am banuit. Doar ca e vorba de CCSB

Manipularea e în floare: Antena3 dă cifre halucinante din exit-poll

pesurse.ro contrazice sondajul CCSB al Antenei3 (UPDATE)





Niciun comentariu: