luni, 20 februarie 2012

Un autobuz MAZ pare ca a luat foc



Sincer, nu mi-a venit sa cred cand am vazut cum poate iesi din garajul RATP Iasi un autobuz MAZ. Credeam ca a luat foc, asa era de gros fumul la spatele lui. In prima fotografie se dara groasa de fum dinspre poarta garajului. MAZ-ul are nr de inmatriculare B 24603. Soferul n-ar nici o vina, sunt convins. Ma intreb ce fac inspectorii de RAR? Cum de dau voie unor astfel de masini sa circule? O fi vorba de spaga? Hai ca nu cred.... Doamne fereste. Daca ai o masina veche de vreo 5 ani te freaca pentru noxe de iti vine greata, dar bombele astea albastre, cumparate de primarul fotbalist cu sute de mii de euro bucata, au voie sa circule. Si inca nici nu le-am terminat de achitat. Ultima rata ar mai fi prin martie, daca nu ma insel. Bine ca  le-am platit in leasing, le-am folosit 5-6 ani si de acuma le putem arunca la fier vechi. Astea-s afacerile facute de Nichita cu banii iesenilor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Votam Nichita! Altul mai bun e? Pe cine sa pui in loc? Votam omul din Dorohoi pentru noi vrem sa ramanem in nori, pardon, in noroi! Hai noroc si mi e dor de troleibuze.