vineri, 17 februarie 2012

Marea deszapezire pe Sararie, in dreptul Gradinitei Ioana. Politistii locali n-au curajul sa dea amenzi

Marea deszapezire la Iasi abia de acuma incepe. Gospodarii vor pune mana pe lopeti si vor arunca zapada fix in mijlocul drumului. Exact asa se intampla acum ceva timp pe Sararie, in dreptul Gradinitei Ioana. Un gospodar trecut de prima tinerete, .... ba chiar si de a doua, invartea vartos lopata si arunca zapada in drum ca sa poata sa scoata din nameti un microbuz care, dupa cum era inscriptionat, ar putea sa apartina Gradinitei Ioana.
Sa vedem ce spune Politia Locala referitor la acest fapt: "Institutia recomanda tuturor iesenilor sa depoziteze zapada langa bordura trotuarelor pentru a fi ridicata in cel mai scurt timp de catre utilajele specializate in acest sens. In aceasta perioada, politistii locali desfasoara o campanie de informare si somare a persoanelor care i-au masuri de deszapezire sa nu depoziteze zapada pe trotuare sau sa o arunce pe partea carosabila. Acesta actiune se impune pentru a preveni ingreunarea traficului pietonal si rutier", sustine Politia Locala intr-un comunicat de presa. Sursa: bzi.ro

Dar... politia spune,... politia aude. Credeti ca era vreun politist local, ieri, pe Sararie? Eu n-am vazut cat am facut drumul pana in Tg Cucu. Ca sa nu mai spun ca trotuarele, sau ce a mai ramas din ele, sunt blocate pe portiuni foarte mari, incat pietonii sunt obligati sa circule pe strada. E adevarat ca am vazut si oameni care, ca sa degajeze trotuarul, aruncau zapada peste gardul propriu. Ce pot sa spun, decat: Bravo lor.

Strada primarului a fost desfundata de vreo trei zile. Au lucrat utilajele toata noaptea. Asa spune Catalin Toma. Vezi pe ziaruldeiasi.ro.



UPDATE: In seara asta, pe la ora 19,00, cand am trecut prin aceeasi zona am constatat ca strada fusese curatata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am auzit ca au incasat o amenda cei de la Gradinita Ioana.