vineri, 3 septembrie 2010

O lege adevarata: Pensionarii ar putea plati fond de somaj

Plin de surprize Guvernul Boc. De parca nu era suficient ca e plin de hoti, moguli, baroni si tot felul de indivizi pusi sa taie frunze la romani. Dupa cum anunta presa, de la anul pregatesc dublarea cotizatiilor pe care le depun la CAS, sanatate si somaj persoanele care obtin venituri din activitati independente. Retineti: activitati independente. Vorbeam zilele trecute cu un prieten care se intreba si el asa, ca sa se afle in treaba: de ce naiba trebuie sa plateasca fond de somaj cei care castiga din activitati independente. De exemplu un scriitor, un actor sau un cantaret care are un contract de colaborare pe o durata limitata nu va ajunge niciodata pe listele de someri dupa terminarea contractului respectiv. Ori ce o sa faca un medic stomatolog daca trebuie sa-si inchida cabinetul? O sa ia somaj? Pai cine il trimite in somaj? Sau ce o sa faca un patron care a dat faliment? O sa mearga la somaj?
Cretineii astia portocalii in frunte cu Boc, remaniati, remaiati sau vopsiti peste noapte, vor ajunge si ei sa ia somaj?
Apropo de surprize, vorba amicului meu, cred ca daca se cauta mai adanc prin sertarele lor sigur au un proiect de lege prin care pensionarii vor fi obligati sa plateasca fond de somaj.
Ca daca te da afara de la pensionari, atunci macar sa devii somer-pensionar, pentru ca altfel sigur esti vagabond.... iar vagabondajul se pedepseste. Te tunde zero si te incadreaza in campul muncii.

Un comentariu:

thecrimelord19 spunea...

M-am nascut intr-un cartier imputit din Bucuresti, unde cainii vagabonzi sunt mai multi ca vrabiile si furnicile, iar tiganii isi pun corturile in gradini. In copilaria mea nefericita, mama m-a lovit extraordinar de puternic cu biciul in zone sensibile; Odata, ca sa scap de ei, am alunecat pe geam si am dat cu capul pe pamant...Multumesc lui Dumnezeu ca pamantul era moale, c-am cazut de la etajul 1 si c-am supravietuit, dar incidentul m-a marcat pe viata. Amandoi parintii erai betivi si nu ma lasau deloc sa ma uit la desene animate, desi eram copil si le vedeam pentru prima oara ! La 6 ani ma jucam cu jucarii facute din fructe si legume stricate in scobitori putrezite, zicandu-mi ca nu avem bani decat de haine si alcool.

La 14 ani purtam la scoala opincii bunicului si radeau toti de mine; Georgeta, o tipa sexy venita din Bacau, pe care am tot vrut sa o farmec, mi-a zis tare si raspicat: "Mars tarane, nu vezi ca opinci din'aia nu mai poarta nici bunicu-meu ?" si am inceput sa tin ura in mine. Fratii mei erau imbracati in piele, asa ca sa para macho la 13, respectiv 15 ani, cu adidasi, trening si gel de par, iar pe mine ma tineau in zdrente imputite.

M-am mutat la 20 de ani in Iasi sa studiez si mi-am in zis in gura mare in Copou: "Aeeer curaaaaaaaaaaaat !" Atunci m-au auzit doi mosnegutzi uscativi carora le tremurau mainile de boala aia Parkenson, cand jucau sah in Copou si aveau si senvishuri cu zacusca (am uitat cum se scrie defapt cuvantul "senvish", imi spuneti voi ;) ) si si-au facut cruce de multe ori...tampit cum eram, credeam ca e biserica pe-aproape, e o sarbatoare ceva ! Am dat dim umeri, m-am strambat si am continuat plimbarea , urmarind veveritele cu mare uimire, caci era prima oara cand vedeam dinastea in viata mea, caci nu parasisem vreodata cartierul pana atunci, iar parintii mei nu suportau documentarele si desenele animate.

Doi ani mai tarziu am vazut-o pe Anca Iulia Codrutu, o tanara uimitoare cu care chiar m-am combinat si am avut multe clipe minunate impreuna, pana i-am pus mana la sani si la fund s-am zic ca vreau sex cu ea neaparat ! I-am mai spus ce copilarie trista am avut si m-a considerat nebun, cu toate ca sunt foarte convingator, zicea ca joc teatru. Pe Anca am suparat-o enorm ca nu am vrut sa merg cu nici un chip la un spectacol de opera la care mi-a si luat bilet si, descoperand ca aveam manele, house si rap pe telefonul mobil, m-a facut mitocan si m-a lasat ca boul in mijlocul strazii, cu toate ca mai erau 2 saptamani si ne mutam in Turcia. M-a parasit pentru un iesean get-pe-get, asa de mare mi-a fost ciuda, incat m-am dus sa injur la ceruri ca crizatul, pe dealuri pustii...M-am mutat 12 zile mai tarziu la istambul, (se afla in Turcia pentru nestiutori ) cu afaceri secrete, unde am vrut s-o iau si pe Ancutza mea draga. Acolo, privind o poza in care eram eu si norocoasa, am crapat asa de tare de ciuda, incat mi-am cumparat cutit cu care era cat pe ce sa ma sinucid, dar m-a oprit o turcoaica si mi-a zis: "Nu-ti lua viata pentru ca esti frumos, tatuat, musculos si macho, fii alaturi de mine !" si apoi m-am stabilit in Turcia definitiv.

Eu i-am urat pe moldoveni, doar pentru ca nu m-au placut doua moldovence de care eram indragostit: Georgeta din Bacau ( tipa dintr-a opta, care nu ma suporta in opinci) si Anca. Din cauza idioteniei mele am ramas cu o sechela enorma pana acum, din cauza ca nu m-a placut o moldoveanca si cum era sa ma sinucid de ciuda, mi-am batut joc de toti moldovenii pe youtube, din cauza ca am ajuns sa ma combin cu o uratenie rara de turcoaica, cu care stau si acum, nu sa raman cu frumoasa de Anca, cea care-mi lipseste s-azi !

Vreau acum sa imi cer scuze pentru faptul ca v-am jignit, acum in Turcia mi-am dat seama cat de apropiati sunteti sufletului meu...I LOVE MOLDOVA & MOLDOVENII !