miercuri, 12 mai 2010

Fata asta chiar are dreptate

In doua texte din Adevarul, Ramona Ursu spune pe sleau de ce nu mai da bani la Biserica. Si chiar are dreptate.
De exemplu:
"pentru că m-am săturat să-mi bată preotul la uşă doar de Crăciun sau de Bobotează, când ar trebui să-i răsplătesc vizita cu fişicul de bani.

Pentru că, în restul de trei sute şi ceva de zile din an, acelaşi preot uită să vină să-mi spună măcar o vorbă de duh."

Cititi ambele texte (merita):

De ce nu dau niciun leu la biserică (I)

De ce nu dau niciun leu la biserică (II)

Hai sa va spun si eu una buna:

Cica un om sarac voia si el sa intre duminica in Biserica si sa stea alaturi de ceilalti "buni" crestini sa se roage. Dar astia nu-l primeau pentru ca era imbracat saracacios si nu isi platise taxele la "sfanta biserica". Intr-o noapte, in bordeiul lui sarac, cu acoperisul ciuruit, privind spre stele, omul se ruga din tot sufletul lui ca sa faca Isus o minune si sa-l lase si pe el "bunii si milostivii" crestini sa se roage in fata icoanelor. La un moment dat, cum statea el asa, s-a facut o lumina puternica si l-a vazut pe Isus privindu-l cu blandete. Si i-a spus Isus: "Nu te supara pe ei ca nu te lasa sa intri in Biserica. Eu ma chinui de 100 de ani sa intru in Biserica aceea si inca n-am reusit."

Niciun comentariu: