miercuri, 26 mai 2010

Cum poti sa fii furat de 40 de euro de pe o cartela vodafone

Un alt mail primit aseara, imi atragea atentia asupra cazului de mai jos.


"Subsemnata Dinca Anda va aduc si eu la cunostiinta patania mea ;

am fost sunata aseara in jurul orei 21,15 de pe numarul 0754656504 ca am fost selectata de la concursul Knorr castigator si sa spun daca am produse Knorr in casa si daca am abonamnet la Vodafone. Raspunsul la ambele a fost da si dupa minute de discutii si notari de seriale/cod de bare produse knorr ,am fost “indreptatita” sa recomand alte 2 persoane cu abonament Vodafone si cu macar un produs Knorr in casa ,ceece am si facut ,dandu-i numerele de telefon a doi prieteni dar sunandu-i inainte sau dand mesaj ,spunandu-le ca nu cumva daca cere date personale sa le dea si sub nici o forma sa nu apeleze la vreun numar cerut de persoana recomandata sau sa dea vreun mesaj la vreun numar solicitat de Popescu Alexandru Ionut ,reprezentant Knorr.Tocmai pentru ca stiu ca atunci cand ceva suna bine e ceva putred la mijloc .

Am fost sunata de cateva ori in cursul serii ,spunandu-mi –se ca ca nu merge mesageria dar sa notez numarul dat de dansul, ca mai tarziu in jurul orelor 23.00 sa revina cu un telefon ca acum merge mesageria si ca o sa primesc un mesaj cu numarul de cod ,si sa il confirm . Am primit mesajele de la Myvodafone cum ca s-a creat contul ,iar apoi altul in care am primit si un numar pe care l-am comunicat persoanei .fara sa imi pot imagina ca doar cu acel numar poate folosi abonametul meu pentru o reancarcare .Deci specific ,nu am dat nici un fel de detalii sau numar CNP ,asta inseamna ca e cineva din sistem care are deja datele ii trebuie doar cont myvodafone.

Azi dimineata ,am primit mesaj de la Vodafone de pe numarul 4440721303239 ca s-a efectuat o incarcare de 40€ in contul numarului 0721303239 .si acelasi lucru s-a intamplat cu una din persoanele recomandate de mine aceasta fiind taxata cu 25€,cealalta avand prezenta de spirit sa nu mai raspunda aseara avand in vedere ora inaintata .Am sunat imediat si am cerut blocarea ,dar pana s-au miscat lucrurile ,pe cartela respectiva am mai ramas doar 2 € care mai pot fi recuperati . Atentie deci ,au ajuns la un grad de profesionalism care e aproape de perfectiune! Cei de la Vodafone mi-au spus ca e primul caz de acest gen ,de obicei se cer date personale si se folosesc alte scenarii . Ei au fost draguti dar nu prea au ce face ,nu s-a facut transfer din cartela incarcata in alta pentru ca ar fi reusit sa recupereze suma ,pur si simplu au consumat-o intr-un timp record. "


Ca sa fiu sincer, dupa o prima citire, n-am prea inteles decat ca persoana in cauza a fost pagubita. Poate voi ati inteles mai mult. Cert este un singur lucru: nu mai credeti ca sunteti castigatori la concursuri fantoma.

Niciun comentariu: