vineri, 27 noiembrie 2009

Un nou fimulet, din alt unghi... Astia chiar ne cred prosti...

Baietii lui Patriciu sunt penibili de-a binelea. Cica au un alt filmulet cu scena mult discutat, filmata din alt unghi. Cand privesti mai bine observi ca este chiar alt unghi: au intors filmuletul cu 180 de grade. Daca in primul Basescu "lovea" cu dreapta, acuma "loveste cu stanga".
Oare cand o sa apara filmuletul in care Basescu ii da "o palma cu piciorul" si eventual ,apoi, un cap in gura?

Sursa: romaniadeieri.blogspot.com



Un cititor anonim de pe blogul amintit mai sus, spune:

eu ma tot uit pentru ca am votat basescu si chestia asta nu imi pica bine
initial am zis ca nu e facatura
acum ca e mai clara si incetinita imaginea m-am uitat din nou si pentru ca ceva nu pare in regula la coordonarea miscarilor am facut un experiment sa ii zicem ... am acoperit jumate de ecran si am lasat vizibil doar copilul si mana si m-am uitat pe repeat de 40 de ori
atat miscarea mainii cat si a copilului par nenaturale -
1.secventa se imparte in doua: lovitura si cazutul pe spate
2.in timpul loviturii capul copilului e impins de pumn intr-o parte - in cadrul urmator al cazutului copilul pare sa cada pe spate (?) ... din ce stiu eu o lovitura puternica imprima unui corp o singura miscare iar daca apare o miscare in alta directie trebuie sa vezi si o invartire ori aici secventele sunt pur si simplu lipite
3.in timpul loviturii fatza copilului devine brusc luminata fara nici o stare intermediara - daca va uitati la capul copilului in faza cazutului pe spate o sa observati exact aceeasi imagine a capului ca si inainte doar ca rotita cu fatza in sus ... numai bina de decupat si lipit
4.miscarea pumnului pare foarte nenaturala pentru pozitia in care se afla basescu si pare a fi facuta din incheietura
5.daca acoperiti jumatatea cu copilul si va uitati doar la basescu o sa vedeti o miscare de mana care mie imi pare a produce doar o impingere

concluzia mea e ca de fapt lovitul a fost lipit si s-a intamplat doar cazutul pe spate din cauza unei impingeri ... restul e o mare facatura prezentata in cel mai abject mod cu putinta si asta ma deranjeaza cel mai tare

Niciun comentariu: