joi, 26 noiembrie 2009

PSD-ul si-a tras un Crin la rever

Acordul de ieri dintre PSD si PNL, doi dusmani de neimpacat candva, nu face decat sa confirme ca in politica NICIODATA nu trebuie sa spui NICIODATA.
Acordul de ieri va atarna ca o grenada legata de coaiele lui Crin pana in ziua in care va iesi din politica: cu un sut in cur ori cu picioarele inainte. Infantilismul politic se plateste, dar Crin are o viata in fata ca sa afle asta si sa regrete ce a facut. Din pacate regretele nu ajuta niciodata. Prin acordul de ieri, Crin a bagat un glonte pe teava dusmanilor sai care ii vor putea scoate ochii in orice moment cu acest episod. Iar cei ce se afla in spatele lui stiu deja ca il au la mana. Iar intr-o zi nu vor ezita sa-l execute. Sa cititi atunci aceste randuri.
Pe de alta parte PSD-ul si-a tras un Crin la rever, dar pare sa nu stie ca parfumul de crin e otravitor. Mircea Geoana e in stare sa pupe poala tuturor celor care ii promit pilea p...ii , pardon, pielea votului din padure numai sa se poate visa ca devine mascota de la Cotroceni.
Am devenit porcos in limbaj pentru ca situatia e porcoasa, iar cand scrii despre astfel de avortoni politici nu trebuie sa-ti pui frau limbajului.
Cat despre mogulii Vantu si Patriciu: se poate observa ca nici macar nu se mai ascund. Au iesit la suprafata, se intalnesc in vazul tuturor, fac declaratii despre ce si cum vor face si vor drege etc etc.
Apropo de Patriciu: a declarat aseara ca in 2004 l-a vazut pe Basescu cum dadea un pumn unui copil care strigase Jos Iliescu. Mai sa fie. Dovada: "L-am vazut cu ochii mei" zice Patriciu. Ha, ha, ha.
Si eu l-am vazut pe Paturiciu cand regula o veverita in parcul Copou. Ce nu ma credeti? L-am vazut cu ochii mei. Nu-i o dovada suficienta? Si l-am vazut pe Geolica si Antonescianu pupandu-se in spatele Hotelului Unirea. Apoi am vazut ca vine iarna. Am mai vazut ca astia vor sa ne ia de prosti. Am vazut multe si daca vi le spun ar trebui sa ma credeti. Ca doar am vazut cu ochii mei.
Paturiciu devine penibil. Se vede cat este de disperat daca a ajuns sa inventeze astfel de lucruri. Mai ramane sa spuna la l-a vazut pe Basescu violand o minora, o pensionara si o sirena. Ca poze cu Elena Udrea nu a apucat sa faca. Acesta-i omul din spatele lui Antonescu. Ba e chiar nasul de cununie a lui Antonescu. Oare asa sunt toti liberalii? Mi-i greu sa cred. Eu cunosc si liberali care au capul pe umeri. Si sper sa si-l pastreze acolo.

Niciun comentariu: