joi, 26 noiembrie 2009

Oare de ce rade copilul care e "lovit" de Basescu?

Am vazut si eu celebrul filmulet pastrat la secret, atatia ani, de Patricianul care datoreaza statului vreo 600 milioane de dolari. Am vazut ca Basescu face un gest, fara intentia de a-l atinge, si apoi copchilul care rade cu gura pana la urechi. Chiar, oare de ce rade? Pai daca un copil primeste o palma in nici un caz nu mai rade. Daca nu-l buseste sangele pe nas atunci cel putin incepe sa planga. Golanasul cu hanorac cu siguranta ca a spus niste prostii iar Basescu a facut doar un gest pentru a-l speria. Si se vede ca golanasului i-a placut. Pentru ca nici macar n-a fost atins. Dar Patricianul pretinde ca de fapt prima data l-a lovit pe copil in plex apoi in fata.



Later edit:

Pana la urma Realitatea posteaza marturia unui martor ocular:

A. Iuraşcu (martor): Nu a fost contact, nu l-a lovit

"Adrian Ştefan Iuraşcu a declarat în studioul Realitatea TV că el este bărbatul cu mustaţă care apare lângă copil, în înregistrarea dată publicităţii astăzi de Gardianul, în care se vede cum preşedintele Traian Băsescu l-ar lovi pe un copil cu pumnul.
"Copilul chiar face un pas spre mine. Între mine şi el nu era nimeni".
"Nu sunt membru PD-L, nu am motive deosebite să-l susţin pe Traian Băsescu, dar nu pot asista la ceea ce se întâmplă în această seară. L-am sunat pe domnul Avramescu, actual consilier de stat în cadrul Cancelariei preşedintelui Traian Băsescu şi i-am spus că am fost acolo - şi sunt la un metru de acel băiat", a delcarat martorul Iuraşcu."


Iuraşcu, participant la mitingul de la Ploieşti, fost candidat la Cotroceni: Băsescu nu a lovit copilul

Cum a fost pus in scena scandalul "Basescu a lovit un copil": excelenta conlucrare dintre trusturile mediatice

Basescu: Niciodata in viata mea nu am lovit un copil. S-a ajuns prea departe cu campania murdara si asta arata disperare

Niciun comentariu: