sâmbătă, 20 decembrie 2008

Kaufland ar trebui sa-si deschida o sala de lectura

Kaufland are trebui sa-si faca o sala de lectura. Pentru lecturarea bonurilor pe care le primiti dupa ce achitati marfa. Deoarece o sa constatati ca uneori un produs este taxat de doua ori. Daca nu esti atent, observi abia acasa. Mi s-a intamplat de doua ori pana acuma. Si ma intreb cum de nu reusesc sa-si puna la punct casele de marcat si cititoarele de cod de bare? Din cand in cand mai sta cate un angajat care iti cere sa se uite in sacosa ta si sa confrunte cu bonul. Eu ii trimit la plimbare. Nimeni nu are voie sa puna mana pe marfa care a devenit proprietatea mea.
Ca sa ma intorc la sala de lectura, chiar cred ca ar fi nevoie de ea. Mai ales atata timp cat un magazin cu carnati si alcool ajunge sa vanda si carti. Ce-ar fi sa merg la librarie si sa cer un kil de carnati si o sticla de vodca? Au trebuit sa vina nemtii de la Kaufland si sa ne arate cum se pot vinde carnati si carti in acelasi magazin.

3 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

Craciun Fericit!

cipoc spunea...

pana acu n`am luat teapa..atat le`ar trebui..

Georgiana spunea...

:) da mi s-a intamplat! e comic modul in care ai prezentat tu...in realitate...:(