vineri, 7 noiembrie 2008

Un raspuns pentru mg

Cineva care se semneaza "mg" a intrat pe acest blog si a postat urmatorul comentariu la textul Metropola lui Gigi pute a cacat de caine :

"Tu chiar crezi ca persoane sanatoase mintal iti intra zilnic pe blog??? Cum indraznesti sa vorbesti de mitocanie cand ai un limbaj ca la usa cortului, sau despre indiferenta, cand acele biete animale nu au decat o singura vina: ca majoritatea celora ce cred ca au mai multa minte sau suflet decat ei, prefera sa stea acasa, facand nimic....dar cu pretentii. Sa mai vorbesc de rusine? Nu cred ca subiectul te-ar atinge cumva....obrazul e prea gros. "

Raspunsul meu este urmatorul:
1. M-am saturat sa mai folosesc un limbaj de catifea.
2. Nu stiu daca cei care intra zilnic pe blogul meu sunt sanatosi mintal, dar daca e sa aplic aceasta teorie, inseamna ca nici mg nu e sanatoasa mintal (ceva imi spune ca e o femeie - sarut mana doamna).
3. Nu stiu ce inseamna un limbaj ca la usa cortului. N-am crescut in cort. Cei care au crescut in cort probabil ca stiu.
4. Cat despre obraz, o asigur pe mg ca nu s-a descoperit inca nu instrument care sa masoare grosimea obrazului meu.
5. Sunt curios daca mg ar avea curajul sa le explice iesenilor care sunt terorizati de cainii vagabonzi aceasta teorie de femeie cu sindrom NF.

3 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Mda, cred ca aia cretini sunt oameni care comenteaza doar pentru a se afla in treaba! Sa indraznesti si in continuare sa folosesti "limbajul ca la usa cortului", of, oamenii astia chiar nu se gandesc ca blogul e o chestie personala in care NIMENI nu are dreptul de a te lua la intrebari de ce ai scris aia, aia...Romanii nostri!
O zi faina sa ai!

Ice B spunea...

Cu tot respectul pentru respectabila doamna in cauza (nu cred ca se indoieste cineva despre sexul, varsta, sau de statutul marital al personajului in cauza) cunosc personal pe cineva care a MURIT sfasiat de o haita de 10-15 caini maidanezi DE PE LANGA UN BLOC, tinuti probabil acolo de o doamna asa...cam ca DUMNEAVOASTRA. Pentru toti cei ca tine (lipsa totala de respect sper ca mi-am motivat-o pana acum) imi propun sa merg din cartier in cartier sa omor fiecare caine vagabond si sa le infing capul intr-un tarus in fata usii nerespectabilei care ii hraneste si care considera ca spatiul public e gradina proprie in care poate sa-si creask linistita animalele. De asemenea, pe acelasi principiu imi propun in scurta vreme sa imi cumpar un pui de leu, pe care de asemenea sa il hranesc asa...cand am timp si sa-l tin bineinteles la baza scarii intr-o cusca improvizata de carton. Sa vedem dak o sa le deranjeze sau dak o sa vina sa-i lase laptic la pisicuta. Pana atunci doresc tuturor celor care ingrijesc caini pe spatiul public sa treaca prin ce am trecut eu, nimic mai mult, nimic mai putin. Sanatate si numai bine.
P.S. Felicitari pentru blog. Vizitez regulat si sunt incantat de fiecare data.

Ieseanul suparat spunea...

@Mihaela: Multumesc pentru sustinere.
@Ice B: Ai dreptate sa fii suparat.