luni, 17 noiembrie 2008

Un raspuns de la Gabriel Grigore

Domnul Gabriel Grigore imi lasa un comentariu la textul "Surpriza" si consider necesar sa-l postez aici pentru a nu ramane ascuns doar in sectiunea de comentarii.

Campania din vara a PDL ar fi trebuit conceputa de cei de la GMP si coordonata de un anumit domn, care a mai coordonat o campanie a unui candidat PD la Primarie. Am acceptat aceasta situatie, de buna credinta fiind, desi cred ca in politica asta e un defect, nicidecum o calitate, dar deh, am intrat in acest "joc" ca sa-l schimbam in bine. Deocamdata nu ne-a prea iesit, dar mai speram... Dupa ce am realizat ca in a 10-a (zecea) zi de campanie nu avem absolut nimic, nici macar un concept, desi fuseseram ametiti ca acesta va veni cu siguranta, am inceput sa actionam, dar dupa cum stiti, lucrurile facute in graba nu sunt cele mai reusite. Toate acestea sunt insa de acum istorie...

PS: E posibil ca unii sa spuna ca acest blog capata prea multe nuante politice. Pai nu suntem in campania electorala? M-a luat si pe mine valul.

Niciun comentariu: