miercuri, 12 noiembrie 2008

Surpriza!

Surpriza. Astazi am constatat ca sunt pe blogroll-ul lui Mugur Cozmanciuc, candidatul liberal, la Camera Deputatilor, pentru Colegiul 12. Cred ca e primul politician iesean care acorda atentie blogului meu. Nu pot sa-i spun altceva decat ca-i multumesc. Din pacate, deocamdata, nu-l voi sustine.
Am avut o experienta ciudata in iunie cand l-am sustinut pe Dumitru Oprea si apoi am regretat. Si cred ca n-am fost singurul care am ramas cu un gust amar dupa campania proasta, conceputa de "grigorii din PLD".

8 comentarii:

Iulian Dogariu spunea...

Ia uite ce zice browserul meu:

"The website at domeniu.cozmanciuc.ro contains elements from the site hosttracker.net, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer."

Ieseanul suparat spunea...

@iulian: Cand e vorba de politicieni e posibil orice. :)
Poate ca cineva care se ocupa de site-ul lui va citi commment-ul tau.

DANGA Marius spunea...

Intra`adevar Google Chrome da acest mesaj. Se rectifica in zilele urmatoare. Multumim pentru vizita.

Marius Danga

Gabriel Grigore spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gabriel Grigore spunea...

"grigorii din pld" nu au conceput campania d-lui Oprea din vara. Aveti Dvs. cumva alte informatii?

Ieseanul suparat spunea...

Domnule Gabriel Grigore nu trebuia sa stergeti comentariul de la 15.48 pentru ca nu ma deranjeaza sa ma tutuiti. Asta in primul rand. In al doilea rand, poate ne spuneti dvs. cine a conceput campania lui Oprea din vara. Ca sa se stie cat de nenorociti au fost. Iar in al treilea rand, e suficient sa fiu atent la ce se intampla in jurul meu pentru a avea suficiente informatii.

Gabriel Grigore spunea...

In primul rand, imi cer scuze ca m-am adresat initial la persoana a II-a singular. Eroarea s-a datorat nerabdarii de a va raspunde. M-am corectat stergand postarea initiala. Campania din vara a PDL ar fi trebuit conceputa de cei de la GMP si coordonata de un anumit domn, care a mai coordonat o campanie a unui candidat PD la Primarie. Am acceptat aceasta situatie, de buna credinta fiind, desi cred ca in politica asta e un defect, nicidecum o calitate, dar deh, am intrat in acest "joc" ca sa-l schimbam in bine. Deocamdata nu ne-a prea iesit, dar mai speram... Dupa ce am realizat ca in a 10-a (zecea) zi de campanie nu avem absolut nimic, nici macar un concept, desi fuseseram ametiti ca acesta va veni cu siguranta, am inceput sa actionam, dar dupa cum stiti, lucrurile facute in graba nu sunt cele mai reusite. Toate acestea sunt insa de acum istorie... Poate ne vom cunoaste (desi banuiesc ca ne cunoastem deja) si voi avea ocazia sa va povestesc intreaga istorie a alegerilor locale din 2008...
Cu prietenie,
Gabriel Grigore

Ieseanul suparat spunea...

Domnule Gabriel Grigore, va multumesc pentru raspuns si pentru ca il consider important il voi posta pe prima pagina, ca sa nu ramana doar la nivel de comentariu.
Iar intr-o zi poate ca ne vom cunoaste si vom vorbi.