marți, 28 octombrie 2008

Raspuns

Un cititor de bloguri mi-a lasat un comentariu la post-ul cu cainii, spunandu-mi ca a scris si el ceva asemanator pe blogul sau Despre caini, din nou.... Si in final ma provoaca sa-i raspund la intrebarile lansate de el:

1. Pe cine rog eu sa ma ajute sa-i culeg pe prietenarii mei cu 4 labe ?
2. OARE CAINII POT APROXIMA MASA SI DURITATEA UNUI OBIECT !?
3. Ce rol are piramida de deasupra podului de mai sus ? :)
4. Oare babele care isi iau cate un caine ca sa le tina de urat cand se plimba pe malul raului de ce nu-si cumpara o pocitanie mai mica ? Pe bune, toate babele au dulai, de la lup, la ciobanesc german sau husky siberian. Cainii astia au nevoie de ingrijire atenta si produse fine care costa o gramada de bani. Insasi mancarea pentru o industrie din-asta costa cat pentru doi oameni adulti. De unde au atata pensie ?! Si de ce nu o impart cu nepotii ?! Au disparut pechinezii ?!


Am sa incerc sa-i raspund la fiecare intrebare:

1. Poti sa rogi pe oricine pentru ca oricum nu va rezolva nimeni problema atata timp cat va fi Gigi primar. Poate doar daca maidanezii ar invata sa joace fotbal, atunci probabil ca i-ar strange si i-ar baga in echipa din Dealul Copoului.
2. Cainii pot aproxima multe lucruri, incluziv incompetenta celor care conduc Iasul.
3. Piramida podului de care vorbesti are rolul de a nu a avea nici un rol.
4. Nu stiu la ce te referi cand spui "babele". Am vazut femei de 50 de ani care arata mai bine decat siliconatele de 20. Cat despre pechinezi, habar n-am daca au disparut. Dar probabil ca va fi studiat si fenomenul asta.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte ironic articolul tau :). Iti multumesc ca ai raspuns invitatiei mele. Ca sa fiu sincer nu ma asteptam sa gasesti vreo solutie in orasul asta fara scapare, dar m-ai amuzat cu siguranta.

Cat despre Gigi primar... eu m-am chinuit sa nu continue cosmarul ... da` conform expresiei: "n-ai cu cine..." n-am avut sustinere. Sunt inconjurat de comunisti :))

Ieseanul suparat spunea...

@quadroq: ma bucur sa constat ca mai exista oameni cu simtul umorului.