miercuri, 24 septembrie 2008

Accident cu victima in Sararie

Am primit pe mail, acum cateva minute, un set de fotografii cu un accident de pe Sararie. Autorul pozelor imi spune ca accidentul a avut loc acum maxim 30 de minute in urma. A fost lovit un barbat, de vreo 50 de ani, pe care un echipaj SMURD incearca sa-l resusciteze.





LATER EDIT

Mai multe amanunte...

Un comentariu:

stefan spunea...

Salut, am vazut ca unele masini abandonate postate la tine pe blog mai dispar. Pe strada Razoarelor, langa piata CUG (sau Sudului mai nou) este parcat un Trabant care n-a mai fost miscat din iarna. De cand s-a mutat oficiul postal nr. 12 aici e o mare problema cu parcarile si poate il vede cineva sa-l ridice. Iti las si o poza: http://img403.imageshack.us/my.php?image=p2509081420ug2.jpg Scuze ca am postat aici dar nu ti-am gasit mailul