marți, 6 mai 2008

Voi sterge comentariile cu trivialitati

Am observat ca textul meu de ieri l-a enervat pe un ANONIM care a lasat urmatorul mesaj:
"fii serios daca scrie 'sen' in numar nu-i masina de senator. alea de serviciu au numere de bucuresti. te pizdesti si tu ca visurat din orice cacat, imi placea sa te citesc da devii enervant si plictisitor. sau poate nu mai ai ce scrie pe blog. aveam sa-ti trimit si eu niste poze calumea da nu-ti mai trimit nimic."

Trecand peste faptul ca individul n-a terminat nici macar cele patru clase primare (observati cum se exprima) se mai crede si inteligent pe deasupra, desi am senzatia ca gandeste cu bataturile de la picioare. Ca sa nu mai spun ca inventeaza cuvinte numai de el intelese. Iar pozele pe care le public le accept doar de la persoane de incredere
Oricum, atrag atentia aici tuturor celor care vor mai folosi cuvinte triviale ca le voi sterge comentariile. Iar aceasta nu este cenzura ci este o curatenie pe care o voi face pe acest blog. Cine vrea sa injure o poate face in baie atunci cand priveste in oglinda. Dupa cum ati observat nu moderez comentariile si nici nu oblig pe careva sa-si decline vreo identitate. Dar nu-i pot lasa pe toti mitocanii sa-si exprime frustarile pe acest blog.

Ca sa revin la subiect, un alt vizitator al blogului ii raspunde: "confirm ca masina apartine cabinetului senatorului Apostol. Are birou in cladirea Habitat." Iar pe site-ul newsiasi un cititor da acelasi raspuns: "Senatorul cu pricina este Neculai Apostol".

Niciun comentariu: