marți, 27 mai 2008

12 Lucruri importante pentru care EU NU votez cu Nichita!

Cristian Nistor scrie pe blogul sau 12 lucruri pentru care nu va vota cu Gheorghe Nichita. Iar lista este deschisa.

1. Gropile care mi-au stricat amortizoarele la masina;
2. Transportul in comun subcontractat unei singure firme din Vaslui si RATP-ului care face ce si cum vor ei. Stiati ca inca la RATP se foloseste acelasi panou ca acum 20 de ani unde cu niste cuiutze si pioneze ruginite se marcheaza masinile iesite la traseu? Credeti ca s-a inventat calculatorul in acel colt de paradis?;
3. Canii vagabonzi cu care ma lupt sa-mi arunc gunoiul;

(restul cititi pe blogul lui Cristian Nistor)

Al 13-lea motiv pentru care eu nu votez cu Nichita:

13. A tinut echipa de fotbal pe bani publici si o face in continuare desi a vrut sa dea impresia ca a atras niste investitori.
Ori, dupa cum se observa, o echipa tinuta pe bani publici nu poate face performanta. Cei care cred ca Nichita vrea performanta la Poli Iasi se inseala. Iar rezultatele obtinute in ultimii patru ani nici nu mai trebuie comentate. Iata ca la Cluj se poate face performanta, dar nu pe bani publici.
Chiar daca risc sa-i supar pe Cristian Zavastin si Adrian Manolache cu acest motiv invocat de mine, ii rog totusi sa analizeze la rece situatia: performanta se poate face doar cu bani privati.

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu vreau de la nichita sa nu pretinda ca a facut ceva, sa se retraga si sa spuna 'nu am reusit 4 ani nu are rost sa mai incerc'

Ludovic-Ştefan Kocsis spunea...

Sa vedem verdictul CNSAS dupa studierea microfilmelor, ca de semnat e clar ca a semnat... asta ar constitui inca un motiv.