duminică, 13 aprilie 2008

Primarul maidanezilor

As fi vrut sa va mai arat o fotografie de Kaufland, dar am gasit pe blogul lui Georgian Zamfir filmuletul cu cainii din Tatarasi, asa ca nu m-am putut abtine sa nu-l promovez si eu. Avem un oras plin de maidanezi (or fi oare vreo 20.000) si un primar. In patru ani de zile Gheorghe Nichita a reusit doar sa puna nocturna la stadion (pe banii nostri). Problema cainilor vagabonzi nu l-a interesat, ca la el in Copou nu sunt din astia. Cum de altfel nu l-a interesat nimic din ceea ce trebuia facut in acest oras. Marile lui realizari sunt gropile de prin targ, santierul din Piata Unirii, santurile din zona Garii - Billa, cumpararea de Maz-uri la pret de Mercedes-uri, un imprumut pe 20 de ani care ne va atarna ca o piatra de moara la gat si multe alte smecherii de care iesenii nu stiu mai nimic.



Chiar asa, sambata noapte o fetita din Constanta a fost sfasiata de madanezii de acolo. (Sfâşiată de maidanezi pe pământul nimănui) Ce asteapta Gheorghe Nichita si marii iubitori de animale din Iasi? Cati copii trebuie sa moara in Iasi pentru ca legea sa-i atinga si pe iubitorii de animale care le dau drumul pe strazi? Decat sa eutanasiezi un caine mai bine moare un om? Cam asa gandesc cei de la ONG-urile care, chipurile iubesc animalele. Si Irina Schrotter vrea caini liberi pe strazi. Si mai vrea si voturile iesenilor. Votati pe Nichita si pe Schrotter daca vreti sa va fie frica sa iesiti din casa.
Cainii latra, asociatia trece...
Cine sunt iubitorii de animale?
"Iubitorii de animale" au lasat cainii in strada

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si ce vlaga au dansii,se gasesc iubitori de javre care sa`i hranbeasca.Cainii sunt dobitoace,dar chiar si oameni?

mircea spunea...

Deasupra mea in bloc am un vecin numit PURICE Relu, in Iasi, strada Strapungere Silvestru, nr.12, bloc CL 18, etajul III, apartament 9, care bate toba in bloc !
O toba mare!
Dimineata incepe pe la ora 9 – 10 si continua pina seara tirziu.
Bate toba ori el ori fii lui si daca nu bate toba , da drumul la muzica foarte tare!
I-am rugat sa nu mai bata toba, am anuntat administratia blocului, stiu toti vecinii de pe scara, a fost si politia !
Degeaba : raspunsul vecinului PURICE din strada Strapungere Silvestru Nr 12, Bloc CL 18, et III, apartament 9 a fost ca asa e la bloc, se aude muzica de la vecini si a promis ca la el se va asculta muzica mereu pina la 12 noaptea !
In ultimul timp face tot felul de zgomote intentionat : zgirie caloriferul, bate din picioare, bate mingea de podele, trinteste lucrurile in casa etc.
Dupa ultima chemare a politiei a inceput sa bata toba continuu !!
Nu mai stiu ce sa fac!
Am hotarit sa intreb pe toata lumea ce se poate face si sa trimit acest mesaj oricui imi poate da un sfat eficient.
Ce este de facut ?
Ce solutie imi puteti da?

Esk spunea...

Mersi ca mi-ai adus aminte ca-mi era frica sa ma intorc acasa pe vremea cand stateam in gazda pe Sf Lazar. Era o haita de vreo cinspe caini pe putin, d-aia maricei, noroc ca nu le placea fumul de tigara pe care-l simteau cand se apropiau prea tare (bineinteles ca mi-a trebuit sa vad o singura data treaba asta ca sa umblu numa' cu tigara aprinsa). Sa nu mai zic ce somn lin aveam cu toata haita urland si latrand sub geam... Da' evident ca nu-i lua nimeni, ca erau niste asa-zisi iubitori p-acolo care iti faceau viata grea daca indrazneai sa faci ceva bietilor catelusi neajutorati...