marți, 15 aprilie 2008

Cum trebuie sa arate un primar gospodar?


Iata ca am incheiat si sondajul despre "Ce fel de primar are nevoie Iasul?"

Dupa cum se poate observa din imaginea de mai sus, au existat si cititori glumeti ai acestui blog, care si-au exprimat preferintele pentru un primar manelist (11 % - din cate am auzit unele partide chiar se gandesc sa-i promoveze pe manelisti), altii, mai putini la numar prefera un primar tanar, fotbalist sau afacerist (ori toate trei deodata).

In fine, important este ca majoritatea, adica aproape 80 % au raspuns cu responsabilitate. Adica 29 % vor un primar care sa aduca bani pentru Iasi (oare cine avea sloganul asta in 2004?) iar 48 la suta considera ca ar fi mai bun un primar gospodar.

Intrebarea pe care o pun acuma este: Cum trebuie sa arate un primar gospodar? Ca din 1990 incoace numai primari gospodari votam si deja ma cuprinde jalea cand ma gandesc ca iar votam un primar gospodar. Astept comentariile voastre la intrebarea lansata.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Deocamdata Nichita si Simirad au aratat ce le poate pielea, ei sunt gospodari numai in declaratii. Incercam urmatorul pe lista marilor talente promitatoare. Eu votez Oprea, ca mai rau decat a facut mingicarul nu poate sa faca, nici daca ar vrea.
Si cine il cunoaste stie ca el chiar vrea ce este mai bine pentru orasul asta (care nu il merita, parerea mea).

Anonim spunea...

Imi pare rau...si eu am votat in gluma ca vreau un primar manelist...dar nu m-am gandit ca unele partide chiar se vor gandi sa promoveze "minunile" de manelisti :(

Anonim spunea...

Trebuie inteles ca fiecare judet este condus (jefuit) in RO de o gasca de vreo 70-80 smecheri, care sunt min ain mina cu politicienii, cu Politia si cu Procuratura. Si acesti smecheri instaleaza primarii care le inlesneste apoi afacerile cu Statul. Niciun primar nu este lasat din 1990 incoace sa faca ce vrea de aceasta gasca oculta de gangsteri. Chiar de ar vrea. Eu asa vad lucruril si de asta mi se pare asa caduca orice discutii Despre "institutii", "structuri", "vot universal", etc.
Iasul, se pare, este in continuare "condus" de Solcanu care, sanchi, se da pensionar.