marți, 25 martie 2008

Cinci rable in parcarile din jurul Halei Centrale

Hai sa vedem ce am primit si ce am gasit.

masina, rabla, auto, abandonata in Iasi
masina, rabla, auto, abandonata in Iasi

Langa Biserica Barnovschi, Dacia cu nr. IS-01-YSP si rezultatul cautarii pe site-ul CEDAM.

masina, rabla, auto, abandonata in Iasi
masina, rabla, auto, abandonata in Iasi
Un autoturism Daewoo Espero, IS - 02 - LIV, in parcarea de la Casa de Pensii.

masina, rabla, auto, abandonata in Iasi


Un alt autoturism Espero, IS-02-CHO, tot in parcarea de la Casa de Pensii.

masina, rabla, auto, abandonata in Iasi

Dacia abandonata in parcarea din spatele Directiei de Finante (langa Hala Centrala) IS-91-MAV.

masina, rabla, auto, abandonata in Iasi
masina, rabla, auto, abandonata in Iasi
Alta Dacie, tot in spate la Finante, IS-93-REN.

O concluzie: sub nasul autoritatilor si a politistilor, in zona Halei Centrale, pe o raza e maxim 200 de metri, exista cel putin 5 rable abandonate. Dintre acestea, 3 nici macar nu figureaza in baza de date a CEDAM. Asta arata ca masinile respective nu au mai avut facuta o asigurare de multi ani. Iar patru dintre ele ocupa chiar locuri in parcari. Daca vedeti ca au fost luate de acolo, postati un mesaj pe acest blog.

8 comentarii:

Anonim spunea...

mai este o rabla parcata in fata de Dream Village si Banca Carpatica din ntersectia Bucsinescu (Str.Tudor Vladimirescu nr. 40), are nr IS-04-PLL. Are cel putin un 1 an de cand sta acolo

Anonim spunea...

Te-ai gandit sa cauti pe cacatu ala de site si un numar de masina care nu-i 'abandonata'? Mi-am cautat masina mea si zice ca nu am asigurare. De aia tot ce cauti iesa fara asigurare sau ca nu figureaza in baza de date.

Ieseanul suparat spunea...

@anonim2: esti cumva proprietarul vreunei rable din imaginile prezentate? Chestia cu asigurarea era doar un amanunt. Si iti spun ca masina mea apare ca asigurata pe site-ul respectiv. Cat priveste limbajul pe care il adopti, demonstreaza clar ca ceea ce iti iese pe gura ai si in cap.

Anonim spunea...

Site-u ii o prostie pentru copii prosti ca tine, eu doar ti-am zis ca nu functioneaza. Unele masini chiar par furate si abandonate, iar altele pur si simplu sunt vechi, nu abandonate, numa ca tu esti destept. SUGI PULA ca tot esti tu lingvist si-ti dai seama de personalitatea mea din ce scriu in comment. Nu mai intru pe blogu asta, nu te obosi sa-mi raspunzi si have fun cu 2 vizitatori pe zi (erau 3 cu tot cu mine).

Ieseanul suparat spunea...

Am scapat de frustratul de mai sus care este proprietarul uneia din rablele prezentate. Iar cei care isi ies din fire pentru ca nu au "sange in instalatie" ar face bine sa nu mai intre pe acest blog. Nu vreau sa-i am pe constiinta ca li sparge vreo vena pe creierul cu o singura circumvolutiune.

Anonim spunea...

renu` s`a mutat...e in alexandru`...langa sectia 1...:))

Unknown spunea...

Stiti ma,degeaba ne chinuim noi ca prostii sa
anuntam primaru'ma,el nu "vegheaza",el doarme!!!

Unknown spunea...

VRRRRRRUUM!!SCAAAAAAAART!!
TIIIIT!!!BANG!
-Bla bla bla!!!
SSSSSSSUUUT!!!!
Nu mai am nevoie de mashina asta,o abandonez!!!