miercuri, 27 februarie 2008

Unii vor sa intre cu masina in scara blocului


Pe 7 februarie, cineva imi lasa urmatorul comentariu:


Anonim spunea...
te invit sa mai faci vizite pe costache negri..in jurul orelor 14 sau 19..cand ies plozii iasiului de la liceu si ii asteapta parintii in masini..acolo sa vezi parcari de neam prost si certuri la ca usa cortului. sau parcarile locatarilor de la t1 care mai au putin si intra cu masina in scara. mormanul pe pamant de la capatul parcarii cum te duci spre hala prin spate..pe la z1, care sta acolo de 2 3 ani si care nu stiu ce rol are.. sunt multe de zis..cel putin despre zona asta..chestii pe care le vad in fiecare zi si pt care nu ia nimeni nici un fel de masura. dar cu locatarii din t1 promit ca "ma joc" eu.


Cunosc zona destul de bine. Si nu o singura data am vazut traficul blocat din cauza unor nesimtiti care vor sa-si lase copiii in poarta scolii, desi au o parcare la 100 de metri mai incolo. Din cand in cand mai trece si cate o patrula mixta de pe la Politia Comunitara care "se face ca face" ceva. Daca il prinde pe unul mai fraier se leaga de el. Altfel, trece mai departe ca nu se stie niciodata peste masina cui dai. Si nu-i bine sa te sune SEFUL cel mare sa te intrebe de sanatate. Si iaca asa, niste nesimtiti au transformat trotuarele din zona in parcari. Iata si dovada, fotografia de mai sus. Diferenta in fiecare zi este ca sunt alte masini parcate. Si nu le deranjeaza nimeni nici cu o floare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Drept e ca sunt multi nesimtiti care parcheaza aiurea, dar nici nu sunt parcari. Totusi daca unii ar invata sa ocupe un singur loc de parcare nu as mai fi nevoit sa-mi parchez masina pe trotuar, pentru ca in alta parte chiar nu am unde (Pacurari - Lukoil)

Anonim spunea...

buna. asta intr adevar e o poza din fata de la t1. totusi...asta e o parcare finuta. zilele trecute ma uitam la 3 masini. si ma intrebam cum si pe unde a iesit soferul celei din mijloc. erau efectiv lipite, iar locatarii au fost nevoiti sa ocoleasca pt a intra in scara.

Anonim spunea...

revin. naspa e sa stai in centru!! tocmai am asistat daca se poate spune asa (eram la balcon) la o scena demna de...nu stiu nici eu de ce. unul dintre guarzii de la moldova mall a lovit un copil al strazii (nu mi am dat seama exact daca e homeless sau nu, cert e ca l a lovit) cu pumni si picioare pana l a "asezat" in fund si nu s a oprit nici dupa asta. a mai aruncat si cu pietre dupa el. pentru simplul fapt ca acel copil era la iesire din parcare si spunea unui sofer ca nu se poate iesi pe acolo pentru ca e inchis(printr o metoda foarte putin elevata. un lant). iata ca Iasiul se dezvolta.