sâmbătă, 16 februarie 2008

Irina Schrotter a castigat postul de primar


Irina Schrotter a castigat postul de primar pe orasuliasi.blogspot. Cei 100 de vizitatori care au votat, au decis: Irina Schrotter - Gheorghe Nichita 70 - 30, dupa cum se poate observa si din imaginea de mai sus.

Cineva m-a intrebat de ce i-am pus doar pe cei doi in competitia virtuala, din moment ce se stie ca mai exista si Dumitru Oprea. Deoarece eu consider ca cei doi nu sunt oamenii de care are nevoie Iasiul in acest moment, dar am vrut sa vad care ar fi preferatul vizitatorilor de pe acest site. Sunt convins ca un sondaj realizat dupa criterii stiintifice ar scoate la iveala un alt rezultat. Nu stiu care. Dar in ce priveste acest sondaj, dupa parerea mea interpretarea este una singura: a fost un vot anti-Nichita evident. Sincer ma asteptam la un scor usor egal. Nu stiu cum s-ar comporta la urne cei care au raspuns provocarii mele. Dar sper sa avem mai multe optiuni.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Irina Schrotter (n. Dobre) este doar o alta smechera imbogatita la limita legii. "Reusita" ei va veni doar din aversiunea Iasului fata de actuala conducere a municipalitatii (mai ales la capitolul ciini vagabonzi) si din discursul mamos al ei (gen Mona Musca).

Anonim spunea...

Dle. Ieseanul suparat aveti un blog tare de tot si f. util. Dar daca sunteti din Iasi atunci scrieri IASUL si nu IASIUL. Stima.

Ieseanul suparat spunea...

Domnule Lucius, va multumesc pentru aprecieri. Am fost obligat sa scriu Iasiul din urmatorul motiv: pe google cei mai multi dau un search dupa Iasi. In acest caz, textele unde ar aparea Iasul nu ar fi gasite.
Din punct de vedere gramatical, nici una din forme nu este corecta, deoarece substantivul propriu Iasi este defectiv de numar cu forma de plural. In acest caz forma corecta este Iasilor (de exemplu Sarbatorile Iasilor sau Iasii in carnaval). Dar, dupa cum spuneti dumneavoastra, forma cea mai utilizata in popor este Iasul.
In concluzie, folosesc termenul Iasiul (folosit in special de bucuresteni si va marturisesc ca nu-mi place) din motive "tehnice".

Anonim spunea...

Domnule chiar nu m am gindit la asta. Ma bucur ca stiti toate variantele numelui orasului. Sper sa nu ajungem sa scriem "Vind Beamveu" in loc de BMW, pt. ca asa scriu multi pe net
:-D

Ieseanul suparat spunea...

Stiti cum se spune: nevoia te invata.