miercuri, 9 ianuarie 2008

Au facut-o si mai lata


Revin asupra subiectului privind o lucrare, ce banuiesc ca este a CET-ului, de pe strada Costache Negri. Inainte de Craciun au facut o groapa pe care au inconjurat-o cu o banda galbena pe care scrie "Atentie se lucreaza". Mai bine scriau "Atentie sa nu va rupeti gatul" sau "Atentie, nu se lucreaza".

Ieri am trecut iarasi prin zona si am constatat ca au mai facut o groapa (vezi foto). E adevarat ca pe la orele pranzului nu mai era nici lucrator prin zona. In ritmul asta, pana la Pasti au tot timpul sa termine lucrarea. Despre transeele din cartierele Iasului s-a scris in presa locala inca de anul trecut. Deocamdata, stati linistiti, nu s-a schimbat nimic.
Cu vreo 10 ani in urma, cei de la RAJAC au avut o interventie pe strada mea. Dupa ce au remediat problema au plecat si au lasat groapa neastupata. Dupa o saptamana am sunat la ei si le-am spus ca au plecat fara sa-si termine treaba. Stiti ce mi-au raspuns? "Noi nu putem lucra fara sa facem gropi". Cu siguranta ca asa este. Dar ar putea fi macar astupate dupa aceea.
Joi - 10 ianuarie 2008
Astazi, adica joi, pana pe la pranz au reusit sa termine lucrarea si sa astupe cele doua gropi. E adevarat ca in urma au ramas mormane de pamant care seamana cu niste morminte, dar cel putin au terminat. Dar tot n-am sa inteleg de ce au trebuit trei saptamani pentru o lucrare de doua zile.

Un comentariu:

Radu Antohi spunea...

Mai nou, se fac gropi pentru "afumatorile" de carne, ca omu' a taiat porcul inainte de sarbatori si nu are unde sa isi afume carnea :)... rad, dar este destul de trist, cand vezi parcurile in paragina si oamenii dand gropi... de parca nu avem deja destule.

Am sa fac si o poza eventual... Chestiunea in cauza este langa Scoala 39 din Dacia, pe strada Amurgului.