vineri, 14 decembrie 2007

La Casa de Pensii se fumeaza intre usile de la intrare


Daca as mai fi fost fumator probabil ca nu as fi scris despre acest subiect. Dar pentru ca sunt un fost fumator, nu ma pot abtine. Si pot sa-i critic pe cei care au acest viciu cu atat mai mult pentru ca am fost ca ei. Stiu ca se poate renunta la fumat. Nu spun ca e usor, dar se poate.
Ei bine, zilele trecute am intrat la Casa de pensii cu oarece probleme. Afara era o vreme urata, era un fel de lapovita care iti trecea prin oase. Chiar de la intrarea in Casa de Pensii am fost intampinat de un fum de tigara ce aproape puteai sa-l tai cu cutitul. Cine fuma in spatiul delimitat de usile de la intrare? Pai in primul rand gardianul care se ocupa cu paza si vreo doua persoane care pareau a fi angajate ale institutiei. Ei bine, din cate stiu eu, fumatul in spatii publice inchise este interzis cu desavarsire. Pentru fumatori trebuie amenjate spatii speciale care sa nu le creeze probleme celor ce nu fumeaza. Din cate imi dau seama, ori la Casa de Pensii nu se respecta Legea, ori doamna director Adriana Grecu foloseste alta usa pentru a intra in institutie. Ba mai mult, o sa vedeti si o scrumierea amplasata acolo, ceea ce arata ca locul de fumat este acceptat de conducere.

Niciun comentariu: